Politika povrata novca i povrata
Naša politika povrata novca i povrata vrijedi 14 dana. Ako je prošlo 14 radnih dana od kupnje artikla izgubili ste pravo za povrat ili zamjenu.
Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.
Otkazivanje narudžbe i povrat
Prava potrošača prema pravilima Eu
Otkazivanje narudžbe
Ako ste proizvod ili uslugu kupili putem interneta ili izvan trgovine (telefonski, poštanskom narudžbom ili od trgovačkog putnika), imate pravo i otkazati i vratiti tu narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja – jednostrani raskid ugovora. Više pročitajte ovdje.
Dvotjedni rok za odustajanje ne primjenjuje se na sve kupnje. Među iznimkama su:
- roba po narudžbi ili očito izrađena za određenu osobu (Personalizirane tablice i sl.)
- rezervacije najma vozila
- itd.
Povrat ili zamjena
Ako se roba pokaže neispravnom ili ne izgleda ili funkcionira (funkcioniranje se odnosi samo na opremu) onako kako je bilo prikazano u oglasu, prodavač vam je mora besplatno popraviti ili zamijeniti, ponuditi vam sniženu cijenu ili puni povrat novca. U pravilu puni povrat novca dobiva se samo ako proizvod nije moguće popraviti ili zamijeniti.
Ako robu kupite u trgovini, nemate pravo vratiti robu (radi zamjene ili povrata novca) na temelju pravila EU-a, osim ako je proizvod neispravan.
Izuzetak od povrata
Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata. Kvarljiva roba poput hrane ne može se vratiti.
Artikli na akciji također su izuzeti od povrata.
Dodatni nepovratni artikli: Darovne kartice
Postupak povrata novca
Kontaktirajte nas mailom ili telefonski o zahtjevu povrata. Za povrat je potreban račun ili dokaz o kupnji (na mail nam možete napisati datum i broj računa).
Ako Vam nije isteklo pravo na povrat (14 dana od kupnje) i ako se povrat ne odnosi na robu izuzetu od povrata, u odgovoru na mail dobit ćete potvrdu o pravu na povrat. Tada robu u svom trošku možete poslati ili donijeti na adresu: Ulica Krste Frankopana 13a, Bjelovar.
Molimo nemojte svoju kupljenu robu vraćati proizvođaču.
Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, e-mailom ćemo Vas obavijestiti da smo primili vaš vraćeni artikl, te odobravamo li ili odbijamo povrat novca ili zamjenu robe (u slučaju neispravnosti robe, vidljivih tragova korištenja i drugih razloga za odbijanje).
Ako ste odobreni, tada će vaš povrat biti obrađen. U slučaju da je robu moguće zamijeniti poslat ćemo Vam potvrdu o prihvaćanju zamjene artikla te podatak o dostavi. Ukoliko je artikl nemoguće zamijeniti ili je kupac u roku od 14 dana odustao od kupnje (jednostrani raskid ugovora) kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja, unutar određenog broja dana.
Napominjemo još jednom da su troškovi dostave primitka i povrata artikla izuzeti od povrata novca. Primjerice: za račun od 100e (proizvodi za 87eura i dostava od 13eura) povrat novca iznosi 87eura (vraćanje iznosa proizvoda). Dostavu u cijelosti snosi kupac, osim u slučaju naše greške (slanja pogrešnog proizvoda, pogrešno obrađene narudžbe i sl.) – u tim slučajevima trošak dostave primitka i povrata snosi Alba obrt.
Zakašnjeli ili nedostajući povrati
Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.
Zatim kontaktirajte tvrtku koja vam je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno objavljen.
Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat objavi.
Ako ste učinili sve ovo, a još uvijek niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na alba.trgovina@gmail.com
Artikli na akciji
Povrat se može izvršiti samo za artikle po redovnoj cijeni. Artikli na rasprodaji ne mogu se vratiti.
Zamijena
Stavke mijenjamo samo ako su neispravne ili oštećene stigle na Vašu adresu. Ako proizvod trebate zamijeniti za isti artikl, pošaljite nam e-poruku na alba.trgovina@gmail.com i pošaljite svoj artikl na adresu: Ulica Krste Frankopana 13a, Bjelovar. Troškovi dostave su nepovratni.
Ako kupac proizvod primi dostavnom službom, te želi zamjenu, trošak dostave mu se ne vraća – dakle, kupac snosi dostavu primitka i povrata, osim u slučaju naše greške (slanja pogrešnog proizvoda, pogrešno obrađene narudžbe i sl.) – u tim slučajevima trošak dostave primitka i povrata snosi Alba obrt.
Kupac može zatražiti zamjenu proizvoda u roku 14 dana samo ako proizvod nije korišten, ako nema nanesene štete. Tada kupac o svom trošku šalje robu na adresu poslovnice Alba obrta (Ulica Krste Frankopana 13a, Bjelovar) te upit za zamjenu artikala na e-mail: alba.trgovina@gmail.com. Djelatnici Alba obrta pregledat će vraćen proizvod i ako utvrde da proizvod nema nepravilnosti bez odgađanja poslat će zamjenski proizvod.
Ovisno o tome gdje živite, vrijeme koje može biti potrebno da vaš zamijenjeni proizvod stigne do vas može varirati. Troškove dostave povratka proizvoda i primke zamjenskog proizvoda plaća kupac, a Alba obrt može, ali nije obvezan odobriti popust na zamjenski proizvod.
Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korištenju usluge dostave koja se može pratiti ili o kupnji osiguranja dostave. Alba obrt ne jamči da će primiti vaš vraćeni artikl, već to Vi dogovarate s dostavnom službom po Vašem izboru.
Kontaktirajte nas na alba.trgovina@gmail.com za pitanja u vezi s povratima novca i povratima proizvoda.